torstai 2. helmikuuta 2017

Viikon someilmiö: Paskat mainoslaulut.

Tuhnulehti keräsi yhteen somessa kiertäviä paskoja mainoslauluja. Ensimmäisenä Kiinteistömaailman rap:
"Kiinteistömaailma - Ollaan ykkösii (koska meilpäin asiakkaat on ykkösii)"


Vastaavaa oksennusta on tuottanut myös Poliisi:
"Poliisileijona - sosiaalinen media"

Tuhnulehden toimitus ihmettelee, miksi kukaan ylipäätänsä tekee rappia vielä 2010 - luvulla. Hip hop on 1970 - luvulla syntynyt virhe, joka saavutti huippunsa ajat sitten ja jonka pitäisi saada kuolla rauhassa. Ohjelmistoyhtiö Tietoa voidaan kiittää siitä, että se jätti räpin suosiolla pois omasta videostaan. Tämä saattaa johtua yksinkertaisesti siitä, että ohjelmistoyhtiön asiakkaista valtaosa on työssäkäyviä aikuisia. Tiedon mainosbiisi sai niin musertavaa palautetta, että se poistettiin youtubesta hyvin pian julkaisunsa jälkeen. Onneksi joku neuvokas internet-aktivisti oli ehtinyt kopioimaan videon, joten mekin voimme jakaa sen lukijoillemme.

"Tieto - Value for life"

Tiedon surkuhupaisa kappale on jo tuottanut remixeja. Lisää voidaan odottaa tulevaisuudessa.


Lopuksi Tuhnun toimitus haluaa muistuttaa, että ei ole huonoa julkisuutta. On vain huonoja biisejä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti